اقدام عجیب پسر نوجوان پس از دعوا با پدر و مادرش + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 14.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:58

به گزارش رکنا، یک نوجوان اسپانیایی که شش سال پیش پس از مشاجره با والدینش اقدام به حفر یک غاز زیرزمینی برای خود کرده بود می‌گوید افتخار می‌کند که صاحب این غاز در حیاط پشتی خانه شان است. «آندرس کانتو» ۱۴ سال داشت که پس از این مشاجره اولین بار با یک کلنگ در حیاط پشتی خانه شان در «آلیکانته» اسپانیا شروع به حفر یک غار برای خود کرد. هنگامی که والدین آندرس به او اجازه ندادند با پوشیدن لباس ورزشی به بیرون از منزل (به یک روستا) برود، او تصمیم گرفت در خانه بماند و از حفاری لذت ببرد.

طی این 6 سال این نوجوان پس از پایان مدرسه اش به سراغ غاز خود می‌رفت و عصر‌ها کار حفر غار را پیش می‌برد. آندرس همچنین یکی از دوستانش را در جریان قرار داد و او نیز به کمک او آمد.

اقدام عجیب نوجوان اسپانیایی پس از مشاجره با پدر و مادرش

آندرس کانتو در گفتگو با Zenger News دراین باره گفت: «والدینم از من خواسته بودند که با عوض کردن لباس‌هایم به روستا بروم، اما من دوست داشتم با لباس ورزشی بروم. آن‌ها به من گفتند این لباس مناسب آن محیط نیست. من هم به آن‌ها گفتم می‌توانم برای خودم سرگرمی ایجاد کنم و به پشت خانه رفتم و با یک کلنگ شروع به کَندن زمین کردم.»

آندرس و دوستش روزانه ۱۴ ساعت کار می‌کردند. آن‌ها در این غاز برای خود اتاق نشیمن و اتاق خواب ساختند. آن‌ها سقف این غار را توسط ورودی‌های قوسی و سقف طاقی تقویت کردند و ستون‌ها و دیواره‌های بتنی را برای جلوگیری از ریزش آن ایجاد کردند. این جوان ۲۰ ساله می‌گوید مصالح ساختمانی مورد نیاز برای غار او فقط ۵۰ یورو (۶۰ دلار ) برایش هزینه داشته است.

حفاری غار پس از درگیری با پدر و مادر

اگرچه زندگی در یک غار زیرزمینی دارای اشکالاتی است از جمله آندرس باید هنگام باران‌های شدید با سیلاب مقابله کند و یا حشرات و حلزون‌ها اغلب مهمانان ناخوانده در غار او هستند با این حال داشتن یک فضای خصوصی بیشتر از این‌ها ارزشمند است.

در حالی که آندرس تمام وقت در این غار زندگی نمی‌کند، با این حال او در غارش امکاناتی از جمله وای فای موبایل، برق و حتی وسایل گرمایشی فراهم کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟