اولین فیلم ها از داخل پالایشگاه تهران (تندگویان) / پالایشگاه همچنان در حلقه آتش + آخرین جزئیات
حجم ویدیو: 3.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

اسماعیل نجار: پالایشگاه تهران آتش گرفت + فیلم و عکس

اولین تصاویر از داخل پالایشگاه تهران بعد از آتش سوزی / آتش نشانان میان آتش و دود

پالایشگاه تهران ( تندگویان) از ساعتی پیش دچار آتش سوزی گسترده ای شد به شکلی که دود ناشی از این آتش از تمام نقاط تهران و شهرری قابل مشاهده بود.

به گزارش خبرنگار رکنا ، اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص این حادثه گفته است: حادثه مربوط به یک مخزن ۲۰ هزار بشکه‌ای گازوئیل بوده و از ابتدا هیچ گونه انفجاری رخ نداده بلکه صرفاً آتش‌سوزی در همین یک مخزن صورت گرفته است.به محض شروع حادثه، کلیه اقدامات ایمنی و ایزوله انجام گرفت و جریان ورودی نفت نیز قطع شد.

اسماعیلی تاکید داشت : خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدوم یا کشته‌ای نداشته و هم اکنون حریق در اطراف مخزن آتش گرفته مهار شده است.

 آتش سوزی در مخزن گازوئیل پالایشگاه تهران مهار شد

شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران اعلام کرد: ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر امروز آتش سوزی در مخزن گازوئیل این پالایشگاه رخ داد و ۲۰ هزار بشکه گازوئیل دچار حریق شده است. اکنون این آتش سوزی مهار شده و از سرایت آن به دیگر مخازن جلوگیری شده است.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه تهران خبر داد : این آتش‌سوزی خوشبختانه هیچ تلفاتی نداشته است. به دلیل اینکه در این حریق فرآورده‌هایی مثل گازوئیل دچار آتش‌سوزی شده است نمی‌توان آتش را خاموش کرد و باید تنها آتش را مهار کرد تا تمام فراورده بسوزد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 693439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟