تصادف شدید پژو 206 با گاردریل‌ها در بزرگراه همت

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی نامجو از برخورد شدید سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل‌های بزرگراه همت و نجات راننده توسط تیم گشتی پلیس راهور خبر داد.

وی گفت: در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر بزرگراه همت محدوده شیخ بهایی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ ناگهان از مسیر خارج شده و پس از برخورد شدید با گاردریل‌های کناری بزرگراه و شکستن چندین گاردریل وسط بزرگراه متوقف می‌شود.

سرهنگ نامجو افزود: با حضور به موقع کارشناسان منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه و به دلیل خطرات و اهمیت موضوع و وجود این خودرو در لاین سرعت بزرگراه بلافاصله راننده ۲۰۶ که درون خودرو محبوس شده بود با تلاش تیم حاضر از خودرو بیرون کشیده و به محل ایمن منتقل شد.

وی گفت: دیگر تیم‌های مستقر بلافاصله با کمک جرثقیل این خودرو را که در میان گاردریل‌ها رفته بود خارج کرده و به کنار راه منتقل کردند.

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: علل حادثه سرعت زیاد و نداشتن توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بود؛ عوامل اورژانس نیز در محل به مداوای راننده مصدوم پرداختند.

وی از رانندگان خودرو‌ها درخواست کرد که حین حرکت از سرعت و سبقت جدا خودداری کنند تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟