انتشار فیلمی فجیع از لحظه قتل منتسب به علی رضا فاضلی منفرد در اهواز + عکس
حجم ویدیو: 22.78M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05

قتل فجیع یک جوان عرب اهوازی به دست برادر و اقوامش چندی پیش در صدر اخبار حوادث قرار گرفت. فعالان اجتماعی اهواز اعلام کردند که علی رضا فاضلی منفرد به دست برادر و پسرعموهایش به دلیل گرایشات جنسی خاص او به قتل رسیده است.

این قتل پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت رخ داده بود.

قتل علی رضا فاضلی منفرد

به گزارش رکنا ؛‌ امشب ( نهم خردادماه )فیلمی فجیع از لحظات یک قتل در فضای کاربران شبکه های اجتماعی در جنوب کشور منتشر شد. فیلمی که منتشر کنندگان مدعی هستند از دقایق پایانی زندگی پسر اهوازی( علی رضا فاضلی منفرد ) است که به دست برادر و پسرعموهایش به قتل رسیده است.

در این فیلم که به دلیل فجیع بودن رکنا از انتشار آن پرهیز کرده است نشان داده می شود که قاتلان با بی اعتنایی به التماس های مقتول که هنوز مشخص نیست طبق گفته ها علی رضا فاضلی منفرد باشد حتی امکان دارد ربطی به ایران نیز نداشته باشد با ضربات تبر تا جایی او را مورد حمله قرار می دهند که این جوان با ضربه تبری به گلویش بی حرکت روی زمین می ماند و جان می دهد.

فیلم حاوی تصاویر بی نهایت دلخراش از به قتل رساندن یک انسان است که هنوز مشخص نیست دقیقا مرتب با قتل علی رضا فاضلی منفرد است یا خیر که رسیدن به پاسخ این سوال را باید پلیس فتا بعد از بررسی های پلیسی جوابگو باشد.

چیزی که در این لحظه می توان گفت این است که فرقی نمی کند که قربانی کیست علی رضا فاضلی منفرد یا هر جوان دیگری  و در کجای این دنیا باشد؛ مهم این است که قاتلان به وحشی ترین شکل ممکن دست به ارتکاب یک جنایت زده اند که به حتم باید طبق هر قانونی در هر کجای دنیا مجازات شوند و رهایی آنها از حبس؛ قبل از درمان روانی به حتم برای هر جامعه ای خطرناک است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 692532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟