تیراندازی در خیابان 22 قربانی گرفت

به گزارش رکنا، پلیس آمریکا بعد از ظهر امروز (یک شنبه) اعلام کرد که شهر بندری «میامی» در جنوب شرق ایالت فلوریدا در جنوب شرق این کشور، شب گذشته شاهد وقوع یک حادثه تیراندازی بوده و در نتیجه آن نیز دو نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۲۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

بنا بر اعلام پلیس محلی، سه فرد ناشناس سوار بر یک خودرو، خود را به یک سالن ویژه برگزاری جشن و مراسم در شهر میامی رسانده و به صورت بی هدف به سوی گروهی از مردم که در برابر سالن منتظر برگزاری یک مراسم بودند، تیراندازی کردند.

پلیس آمریکا همچنین تاکید کرد که عاملان این تیراندازی مرگبار، سوار بر خودروری خود از محل وقوع حادثه فرار کردند در حالی که عملیات نیروهای امنیتی در جست و جوی آنها در جریان است.

در همین حال، برخی رسانه های خبری آمریکا گزارش دادند که احتمال دارد شمار زخمی های حادثه تیراندازی در میامی به ۲۵ نفر برسد.

«آلفردو رامیرز سوم»، فرمانده پلیس شهرستان «میامی – دید» نیز در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، این حادثه تیراندازی مرگبار را محکوم کرده و ضمن توصیف آن به یک اقدام عمدی، بزدلانه و جدید در زمینه خشونت مسلحانه، متعهد شد که عاملان آن را تحویل عدالت دهد.

این در حالی است که رسانه های خبری آمریکا دیروز (شنبه) نیز از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن شش تن دیگر در نتیجه وقوع تیراندازی در بخش شمال شرقی شهر میامی خبر داده بودند جایی که به گفته افراد نزدیک محل وقوع این حادثه، عاملان آن از داخل یک خودرو دست کم ۶۰ گلوله شلیک کرده بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 692517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟