بازداشت سنگ پران دزفول / شب گذشته شناسایی شد

 فرمانده انتظامی دزفول گفت: چهار نفر از افرادی که سوار بر خودروی پژو ۴۰۵ اقدام به اخلال در نظم عمومی و سنگ پرانی به خودروها و رهگذران کرده بودند، شناسایی و یک نفر از آنها دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ روح اله گراوندی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان دزفول با انجام کارهای اطلاعاتی بلافاصله سرنشینان خودروی مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه عامل سنگ پرانی را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد، ادامه داد: اقدام این افراد و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان دزفول شده بود لذا شب گذشته با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ گراوندی گفت: سه نفر از این مخلان نظم عمومی پس از اطلاع از انتشار کلیپ در فضای مجازی متواری شده بودند ولی یک نفر از آنها دستگیر شد.

وی افزود: مالک خودرو، خودروی خود را در خانه یکی از همسایگان مخفی کرده بود که پلیس آگاهی با ترفندهای پلیسی محل اختفا را شناسایی و خودرو را توقیف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد که درصورت هرگونه اقدام در شهرستان دزفول به شدت با آنها برخورد می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟