شمارش معکوس برای یک انفجار بزرگ در تهرانپارس / امروز رخ داد + عکس ها

انفجار بزرگ در یک قدمی رخ دادن بود که با امدادرسانی به موقع نیروهای آتش نشانی از بروز حادثه عظیم پیشگیری شد.

 آتش سوزی در مغازه نگهداری و شارژ کپسول های گاز در خیابان تهرانپارس آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه کشاند.

به گزارش رکنا، وقوع این حادثه ساعت 21:24 دقیقه امروز توسط شاهدین به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله ایستگاه‌های 57، 92 و گروه امداد ونجات 10 به محل حادثه در خیابان تهرانپارس، خیابان 212 شرقی اعزام شدند.

رضا امیری یگانه معاون منطقه 3 عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در داخل یک مغازه نگهداری و شارژ کپسول های گاز به وسعت 15 متر مربع حدود 250 سیلندر گاز مایع و تعداد زیادی کپسول سفری وجود داشت که بر اثر این حادثه طعمه شعله های آتش شده بودند.

آتش سوزی در مغازه شارژ کپسول / در شرق تهران رخ داد

وی با اعلام این که در این حادثه تعداد زیادی سیلندرهای گاز به طور کامل شعله ور بود و در آستانه انفجار قرار داشت افزود: نیروهای عملیات پس از مهار آتش سوزی با خارج کردن تمامی سیلندرهای گاز به فضای باز خیابان و سرد کردن آنها از وقوع انفجارسیلندر ها وسرایت آتش به مغازه ها و ساختمان های های مجاور جلوگیری کردند.

امیری یگانه با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، اعلام کرد: کارشناسان آتش نشانی بلافاصله پس از پایان عملیات مهار آتش سوزی وتخلیه کامل دود، برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی در محل حادثه حاضر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟