آتش سوزی آرایشگاه زنانه در میدان فردوسی تهران + عکس ها

به گزارش رکنا، ساعت 8:20 دقیقه صبح روز گذشته و در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر اعلام آتش سوزی یک آرایشگاه زنانه در ضلع جنوبی میدان فردوسی ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های 46، 18 و گروه امداد و نجات 1 را به محل حادثه اعزام کرد.

جلال جلیلی افسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره گفت: یک آرایشگاه زنانه به وسعت تقریبی 120 متر مربع در طبقه همکف ساختمان 3 طبقه در مجاورت یک داروخانه به طور کامل شعله ور شده و با توجه به داشتن دو درب ورودی، آتش نشانان از 2 جهت مشغول عملیات شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات با تقسیم شدن به چند گروه، عملیات نجات محبوسین و مهار آتش سوزی را آغاز کردند و گروه اول با استفاده از دستگاه تنفسی محبوسین را که میان دود در داروخانه حضور داشتند را خارج کردند و گروه های بعدی از درب شمالی و جنوبی با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی از سرایت آتش جلوگیری و آن را مهار کردند.

افسر آماده منطقه 5 عملیات خاطرنشان کرد:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟