سرقت عجیب در پاکستان + فیلم
حجم ویدیو: 13.08M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند، مانند ویدئویی که به تازگی منتشر شده و صحنه‌ای از یک سرقت عجیب در کشور پاکستان را به تصویر می‌کشد.

در این سرقت عجیب، فروشنده نهایت همکاری را با سارق انجام داده و حتی محل قرار گرفتن پول نقد خود را نیز به او نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده سارق پس از ورود به مغازه نشان داده می‌شود. در این ویدئو سارق برخی اجناس را از داخل قفسه‌ها برداشته و با دادن آن به همدست خود از او می‌خواهد آن‌ها را داخل ماشین بگذارد.

همکاری باورنکردنی مغازه دار با یک سارق

در مرحله بعد، قبل از آنکه سارق از مغازه دار بخواهد پول‌های نقد را تحویل دهد، مغازه دار شروع به ریختن پول در یک کیف کرده و آن را برای سارق آماده می‌کند. فروشنده مقداری پول را به سارق داده و سارق به سرقت خود ادامه می‌دهد.

سپس در حالی که سارق سوال می‌پرسد اسکناس‌ها کجا هستند؟ فروشنده مودبانه پاسخ می‌دهد: «من هنوز فروش زیادی نداشته ام.»سپس فروشنده به سارق می‌گوید که می‌تواند مقداری از پول‌ها را با پول‌های داخل کشو تعویض کند. سارق در جواب می‌گوید: «بله ۱۰- ۲۰ را تعویض کن.» صدای سارق در این ویدئو شنیده می‌شود که می‌گوید: «مرا مجبور به این کار کردی.»

انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این غم انگیز است. احتمالا فروشنده مردی خوش قلب و مهربان بود.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟