انبار لوازم یکبار مصرف در تهران آتش گرفت + عکس ها

به گزارش رکنا، حدود ساعت ۱۶ عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از با خبر شدن از این آتش سوزی که توسط مالک فروشگاه به سامانه 125 اطلاع رسانی شده بود، بلافاصله زنگ ایستگاههای ۱۲۱، ۶۳ و۶۶ را به صدا درآورد و نیروهای آتش نشانی به همراه خودرو بالابر هیدرولیکی، تانکر آب، خودروی حامل دستگاه تنفسی و همچنین گروه امداد و نجات ۱۵ این سازمان را به شهرک قیامدشت، خیابان امام خمینی اعزام کرد.

مالک جنگجو فرمانده آتش نشانان حاضر در محل در این باره گفت: طبقه فوقانی یک باب فروشگاه لوازم یکبار مصرف به وسعت حدوداً ۴۰۰ متر مربع که انبار این فروشگاه بود، به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به این که آتش سوزی درزمان فعالیت این فروشگاه ودرحالیکه تعدادی مشتری درآن حضور داشتند، رخ داد و افزود: بیش از نیمی از انبارفروشگاه کاملاً شعله ور بود به حدی که شعله های آتش در حال سرایت به طبقه همکف و ساختمان مجاور نیز بود.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با اولویت تخلیه فروشگاه و نجات جان مشتریان مشغول عملیات شدند که البته پیش از حضور آتش نشانان در محل حادثه، تمام افراد از داخل این فروشگاه خارج شده بودند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیات به سرعت با استفاده از لوله های آبدهی آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداخته و توانستند ضمن مهار آتش، از گسترش آن به اطراف جلوگیری به عمل آورند.

جنگجو خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و آتش نشانان پس از به کنترل درآوردن شعله های آتش و خاموش کردن کامل آن و همچنین تخلیه اجناس نیمه سوخته به بیرون از انبار، به طور همزمان به لکه گیری آتش های پنهان مشغول شدند.

وی اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد دقیق خسارات وارده هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟