وحشت از لرزش ناگهانی برج 300 متری + فیلم
حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

به گزارش رکنا، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های حوادث و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد مانند ویدئوی وحشت و فرار شهروندان چینی از لرزش ناگهانی یک آسمان خراش که تبدیل به ویدئو‌یی داغ شده است.

در این حادثه که روز سه شنبه هفته گذشته رخ داد لرزش ناگهانی عجیب این برج ۳۰۰ متری موجب ترس و وحشت شاهدان عینی شد. بنا به گزارش گاردین، در این حادثه که در ساعت ۱ بعدازظهر رخ داد برج SEG پلازا واقع در شنژن در جنوب چین ناگهان شروع به لرزش کرد.

وحشت مردم از لرزش ناگهانی برج ۳۰۰ متری

پس از این حادثه تمام افرادی که در این برج حضور داشتند از داخل آن تخلیه شدند. در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده افراد محلی را در حالی که دچار وحشت شده اند در حال فرار نشان می‌دهد.

بنا به اعلام مسئولان نجات و امداد محلی در لحظه وقوع این حادثه زمین لرزه ای در شنژن رخ نداده بود. هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ برج SEG پلازا که ساخت آن در سال ۲۰۰ تکمیل شد یک مرکز تجارت الکترونیک به شمار رفته و همچنین تعدادی از ادارات استان در آن قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690009 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟