این دختر در کودکی فروخته شد؟! + عکس و سرنوشت

 یکی از کاربران شبکه اجتماعی TikTok ماجرای کشف حقیقت در خصوص خانواده‌ای که او را بزرگ کرده‌اند و اینکه چگونه از دانستن فروخته شدن خود در حالی که هنوز یک دختر کوچک بود شوکه شده است را برای دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش رکنا، او در یک کلیپ ویدیویی که در تیک تاک منتشر کرد، گفت: می‌دانستم دو نفری که مرا بزرگ کرده‌اند به لطف شناسنامه‌ام پدر و مادر واقعی‌ام نبوده و برای یافتن والدین حقیقیم دست به جستجو زدم.

این دختر می‌خواست چیزی در خصوص گذشته خود بداند، بنابراین به دنبال کمک به اداره پلیس برای یافتن مادرش مراجعه کرد، زیرا معتقد است که بهترین راه برای شناختن محل زندگی او جستجوی سوابق کیفری در صورت پیدا شدن است.

مسئله غافلگیرکننده این بود که شهردار شهری که او در آن متولد شده بود به این دختر اطلاع داد که او هیچ اطلاعی از مادرش ندارد تنها گزارشی از سال ۱۹۸۰ درباره مفقود شدن او وجود دارد. اما به دلیل از بین رفتن بایگانی سوابق قدیمی درباره بررسی این آدم ربایی نتوانست به تحقیقات پلیس دست یابد.

ماجرای شنیدنی دختری که در کودکی فروخته شده است

در یک ویدیو کلیپ دیگر، این دختر گفت: مادر بیولوژیکی او را به خانواده‌ای که در آن بزرگ شده بود فروخته است، اما مادربزرگش از این موضوع آگاهی نداشته و گمان می‌کرده که گم شده است، بنابراین به پلیس مراجعه و شکایت آدم ربایی ثبت می‌کند و جالب‌تر اینکه مادرش در جستجوی او شرکت کرد درحالی که از محل زندگی دخترش مطلع بود.

این دختر انگلیسی می‌گوید که نام اصلی مادرش را از برگه تولد یافته است و یک بازپرس خصوصی برای پیگیری او استخدام شده تا او را پیدا کند.

دختر جوان به دنبال پدر و مادر واقعی اش

فیلم‌های روایت زندگی خصوصی این فعال اجتماعی، از زمان انتشار در TikTok صد‌ها هزار بازدید به دست آورده و بسیاری از دنبال کنندگان با زنی که تجربه سختی را در زندگی خود تجربه کرده است ابراز همدردی می‌کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟