عکس / اقدام جالب دانشجوی مبتلا به کرونا در قرنطینه کردن خودش

به گزارش رکنا،«شیوا» ۱۸ ساله پس از محرز شدن ابتلایش به کرونا برای جلوگیری از سرایت کرونا به دیگر اعضای خانواده اش خود را روی یک درخت قرنطینه کرد. این دانشجوی اهل منطقه «نالگوندا» ایالت تِلانگانا مدت ۱۱ روز است که روی یک درخت خود را قرنطینه کرده است.

بنا به گزارش پرینت، آقای شیوا با چوب‌های بامبو تختخوابی روی درخت برای خود ساخته و تمام این روز‌ها را روی درخت سپری کرده است. او می‌گوید سلامت اعضای خانواده اش برایش بسیار با اهمیت است و به همین خاطر تصمیم گرفت تا خود را بدین شکل قرنطینه کند. شیوا می‌گوید حتی نمی‌خواهد یک نفر توسط او به کرونا مبتلا شوند.

قرنطینه بیمار کرونایی روی درخت

شیوا در این باره گفت: «در اینجا مرکز قرنطینه وجود ندارد. دو روز قبل، هتل ST به مرکز قرنطینه تبدیل شد. به علت اینکه در روستای محل زندگی من محلی برای قرنطینه وجود ندارد من تصمیم گرفتم تا روی درخت خودم را قرنطینه کنم.»

قرنطینه بیمار کرونایی روی درخت!

شیوا بیشتر وقت خود را به کار کردن با تلفن همراهش می‌گذراند. همچنین او یک سبد کوچک بسکتبال به درخت بسته و خود را با آن سرگرم می‌کند. خانواده شیوا غذای مورد نیازش را به صورت مرتب برای او ارسال می‌کنند و او با یک سبد و طناب آن را دریافت می‌کند. او امیدوار است این چند روز باقی‌مانده را نیز پشت سر گذاشته و نزد خانواده‌اش بازگردد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 688865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟