مصدومیت راننده تهرانی در حادثه رانندگی + عکس تصادف

به گزارش رکنا ، در پی بروز حادثه ی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در مسیر آزادراه قم به سمت تهران مقابل تیر روشنایی شماره 198، شهروندان عصر روزگذشته با سامانه 125 تماس گرفتند و وقوع این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 و گروه امداد و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

بنا بر اظهارات مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش نشانان اعزامی: یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک سرنشین خود به علت نامعلوم در حال حرکت با موانع حاشیه بزرگراه برخورد کرده و به صورت واژگون بر روی سقف متوقف و راننده خودرو نیز در داخل کابین خودرو محبوس شده بود.

وی ادامه داد: خودروی سواری قبل از رسیدن آتش نشانان و توسط سرنشینان خودروهای عبوری حاضر در محل به حالت اولیه باز گردانده شده بود که با توجه به شدت وقوع حادثه، راننده مصدوم در داخل خودرو گیر افتاده بود و امکان خارج کردن وی وجود نداشت.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله پس از بازدید و بررسی اولیه و ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه، اقدام به ایمن سازی اولیه خودرو کردند و پس از قطع جریان برق و اطمینان از عدم نشت سوخت، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، مصدوم را از داخل خودرو به بیرون منتقل کردند.

وی افزود: شخص مصدوم به نام ر. شاه علی 55 ساله که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال یافت و گروهی از آتش نشانان نیز در ادامه روند عملیاتی به جسنجوی مصدومین احتمالی در محدوده محل حادثه پرداختند.

عباس نژاد خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح آزادراه از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودروی تصادفی را برای بررسی علت وقوع حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 687962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟