عکس های آتش سوزی خانه مسکونی/ 2 تهرانی نجات یافتند

به گزارش رکنا، ساعت 18:48 دقیقه روز گذشته ساکنان یک ساختمان مسکونی واقع در بزرگراه شهید آوینی، خیابان تراب با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از آتش سوزی در داخل یک منزل مسکونی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتشنشانان ایستگاه 14 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گفته حسن طالبی فرمانده آتش نشانان اعزامی، طبقه دوم ساختمان مسکونی دو طبقه ای به مساحت 60 مترمربع از قسمت پذیرایی دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به خروج دود و آتش فراوان از پنجره های طبقه دوم این ساختمان، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان به دو تیم عملیاتی تقسیم شدند که تیم اول با استفاده از دستگاه تنفسی به داخل ساختمان ورود کرده و دو مرد 40 و 65 ساله که بنا به اظهار ساکنان در داخل ساختمان گرفتار شده بودند را از میان دود و آتش به بیرون از منزل منتقل کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه ابراز داشت: تیم دوم آتش نشانان نیز با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به مهار شعله های آتش کرده و همچنین از گسترش بیشتر و نیز سرایت آتش به دیگر نقاط این منزل مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.

طالبی خاطر نشان کرد: نیروهای آتش نشانی پس از مهار کامل شعله های آتش و نیز تخلیه دود از داخل ساختمان، به بررسی علت وقوع این آتش سوزی پرداختند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟