عکس های تصادف رانندگی در آزادراه تهران قم

به گزارش رکنا، رانندگان خودرو های عبوری ساعت 07:31 دقیقه صبح امروز از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در آزادراه خلیج فارس، مقابل تیر روشنایی شماره 25 به سامانه 125 خبردادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 را عازم محل حادثه کرد.

مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه اظهار داشت: دو دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال آزادراه خلیج فارس، به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از وقوع این حادثه هر دو خودرو در وسط مسیر حرکت خودروهای عبوری در آزادراه متوقف شد و همچنین رانندگان خودروها در داخل اتاقک آنها محبوس شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در ابتدا برای جلوگیری از وقوع حوادث بعدی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده در طول مسیر کرده و پس از بازدید و بررسی اولیه و رفع نشت سوخت از هر دو خودرو، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، رانندگان محبوس شده را در حضور عوامل اورژانس از داخل هر دو وسیله نقلیه به بیرون منتقل کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: رانندگان این خودروها که دو مرد 21 و 35 ساله بودند با توجه به شدت جراحات وارده، توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباس نژاد با اشاره به این که علت بروز این حادثه رانندگی درحال حاضر از سوی پلیس راهور منطقه در دست بررسی است، افزود: پس از انتقال مصدومین به مراکز درمانی، آتش نشانان محل حادثه را از بقایای به جا مانده از این تصادف پاکسازی کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟