امام جمعه تبریز عزادار شد

به گزارش رکنا، حاجیه خانم ناظمی، متعلقه محترم حضرت آیت الله حاج سید محمدتقی آل هاشم و والده مکرمه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دارفانی را وداع گفت.

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت همسر گرامی آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم و والده مکرمه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

خبر تالم‌بار درگذشت حاجیه خانم ناظمی، همسر گرامی حضرت آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم و والده مکرمه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز را دریافت کردم.

این بانوی مومنه پابه‌پای همسر محترمشان، در امر ترویج فرهنگ اسلام ناب و سیره اهل بیت (ع) در شهرمان تلاش کرده و با تربیت فرزندانی مومن و برجسته، رهروی راستین بانوی خوبی‌ها، حضرت فاطمه (س) بوده‌اند.

اینجانب فقدان این بانوی مومنه را به خاندان محترم آل‌هاشم و مردم متدین تبریز و آذربایجان تسلیت گفته و برای روح آن مرحومه از درگاه خداوند متعال علّو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم".

همچنین فرمانده سپاه عاشورا و فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز و مدیران استان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت والده مکرمه امام تبریز را تسلیت گفتند.

این ضایعه دردناک را به امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سوگواران این مادر گرامی تسلیت گفته و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل مسئلت دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟