فیلم سرقت های سلطان خیابان های قم / این دزد کیست؟!
حجم ویدیو: 284.58K | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش رکنا ، سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در سال گذشته و در پی سرقت های متعدد محتویات خودرو در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهم و همدستش حین اوراق یک دستگاه خودرو پژو 405 مسروقه در یک قلعه دامداری دستگیر و 2دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، همچنین مقادیر قابل توجهی انواع قطعات خودرو از قبیل زاپاس، لاستیک و جک خودرو از محل کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در سال جاری نیز با بررسی های صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد متهم پس از تحمل 2 ماه حبس با سپردن وثیقه از زندان آزاد و مجدداً به چرخه جرم بازگشته است.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: در ادامه تلاش برای دستگیری نامبرده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی توسط پلیس آگاهی شهرستان دلیجان به اتهام سرقت 22 حلقه لاستیک زاپاس دستگیر شده است، بنابراین کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به این شهرستان اعزام و متهم به قم منتقل شد.

وی گفت: وی طی تحقیقات صورت گرفته، ضمن اعتراف به سرقت 10 کیسه برنج که فیلم آن در شبکه های مجازی پخش شده است، در نهایت به 103 فقره سرقت محتویات خودرو در قم اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سرانجام نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل فانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟