تنبیه  سخت / پوست سر و جمجمه کودک از هم جدا شد + عکس

یک معلم ابتدایی در چین پس از آنکه برای تنبیه اقدام به کشیدن موی یک دانش آموز کرد بازداشت شد. این معلم که هویتش «چانگ» اعلام شده اقدام به تنبیه دانش آموز ۹ ساله‌ای با نام «یوآن» کرده بود.

به گزارش رکنا ، پس از این حادثه این کودک دچار خونریزی شدید داخلی و همچنین ورم سر شد. گفته می‌شود حمله خشونت آمیز این معلم موجب جدا شدن پوست سر و جمجمه کودک از هم شده و خونریزی بخشی از مغز وی را پر کرد. به گزارش یکی از رسانه‌های محلی چین، پزشکان پس از انجام هفت عمل جراحی جداگانه، بیش از یک لیتر خون جمع شده در مغز این کودک را تخلیه کردند.

معلم خشن موی شاگردانش را می کشید

این حادثه در تاریخ ۵ مارس و در یکی از مدارس ابتدایی شینهوا در استان هنان چین رخ داده بود. گفته می‌شود که یوان در سر کلاس با دو دانش آموز دیگر مشغول صحبت بود که با این تنبیه وحشتناک مواجه شد. گفته می‌شود این معلم، برای تنبیه دانش آموزان پسر را با گرفتن مو‌های آن‌ها از جای خود بلند کرده و به جلوی کلاس منتقل می‌کرد.

تنبیه بدنی کودک چینی

مادر این کودک به رسانه‌های محلی گفت: «موی سر فرزندم کوتاه است. وقتی این معلم بار اول مویش را کشید او به سمت عقب رفت و معلمش احتمالا فکر می‌کرد او می‌خواهد مقابله کند و به همین دلیل یک بار دیگر این کار را انجام داد.»

خونریزی داخلی کودک چینی در اثر تنبیه بدنی

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این کودک پس از بازگشت سرگیجه و تهوع داشت و صبح روز بعد مادرش متوجه شد که سر فرزندش متورم شده است. مادر کودک پس از تماس با معلم کودک متوجه شد که او فرزندش را به صورت فیزیکی تنبیه کرده است. دو روز بعد این کودک در حالی که نیمی از سرش متورم شده بود به بیمارستان منتقل و پزشکان متوجه خونریزی شدید داخلی کودک شدند.

گفتنی است؛ پس از سه هفته درمان این کودک از بیمارستان مرخص و روند بهبودی وی در خانه ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟