عکس های تصادف شدید 2 خودرو در جاده خاوران

به گزارش رکنا، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر برخورد دو دستگاه خودروی نیسان و پرشیا با یکدیگر در جاده ی خاوران به سمت غرب بعد از شهرک صنعتی توسط رانندگان خودروهای عبوری بی درنگ، زنگ ایستگاه های ۶۳ و نجات ۱۵ را به صدا درآوردند و نیروهای عملیات ساعت ۲۲ شب گذشته به محل حادثه اعزام شدند.

مجید علیشاه نژاد فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل گفت: دو دستگاه خودروی نیسان و پرشیا به دلیل نامعلوم به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند که پس از انحراف از مسیر اصلی جاده هر دوی آنها با وارد شدن به داخل جوی آب کنار جاده در وضعیت نامناسبی از حرکت متوقف شده بودند.

وی افزود: نیروهای عملیات ابتدا با مطلع کردن رانندگان خودروهای عبوری با استفاده از علائم هشدار دهنده ی ترافیکی با ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی بعدی جلوگیری و همزمان با بند آوردن نشت بنزین خودروها به قطع برق آنها مشغول شدند.

علیشاه نژاد تصریح کرد: پس از ارزیابی اولیه به جهت اطمینان از عدم وجود محبوسی سرنشینان داخل خودروها، نیروهای عملیات با کمک جرثقیل شخصی عبوری، مشغول بیرون کشیدن هر دو خودرو از داخل جوی و انتقال به محل امن حاشیه ی جاده شدند.

وی افزود: با حاضر شدن عوامل راهور منطقه و ایمن سازی محل حادثه برای تحویل به ایشان، آتش نشانان پس از شستشوی سطح جاده برای باز شدن مسیر تردد خودروهای عبوری به عملیات خود پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟