جزئیات جدید از کشف جنازه پسر 8 ساله آبادانی + فیلم صحنه مرگ
حجم ویدیو: 6.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

به گزارش رکنا، پرونده پیچیده غرق شدن کودک آبادانی به همراه پدرش در دایره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان آبادان در دست بررسی است.

پدر این کودک فراری است. در پی غرق شدن پسر نوجوان که گفته می شد به همراه پدرش در حوضچه پارک بازسازی درون آب افتاده و جسدشان از آب بیرون کشیده شد.

یک منبع آگاه از پلیس آبادان به خبرنگار رکنا گفت : پدر این کودک غرق شده فردی دارای اعتیاد به مواد مخدر است و زنده است.

این منبع آگاه گفت پدر بزرگ کودک فوت شده به پلیس مراجعه کرده  و اظهار داشته که پسرش زنده است و فردی که جسدش به همراه نوه 8 ساله اش از آب بیرون آورده شده پسرش نیست.

پدربزرگ کودک فوت شده که اهل شهر اروند کنار از توابع آبادان است گفت پسرش به دلیل اعتیاد از همسرش جدا شده و برای درآوردن خرج اعتیادش ضایعات جمع می کرده و هرچند وقت یکبار با فرزندش به آبادان می رفتند.

فرار عجیب مرد آبادانی پس از غرق شدن پسر 8 ساله اش

در تحقیقات پلیسی مشخص گردید پدر کودک فوت شده آبادانی فرزندش را در کنار حوضچه کنار پارک پازسازی رها می کند و این کودک ناگهان درون آب افتاده و یکی از افرادی که در حال ماهیگیری در آن منطقه بود برای نجات جان کودک به درون آب میرود اما متأسفانه هم کودک آبادانی و هم شخصی که قصد نجات جان کودک را داشت غرق شدند و پدر کودک همچنان متواری است .

پرونده برای بررسی بیشتر در دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در حال بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 686123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟