دردسر ازدواج دوم برای مرد مطلقه + عکس

به گزارش رکنا، روفارو چیواسا، ۲۵ ساله که با همسر جدید خود در محراب ایستاده و منتظر شروع شدن مراسم عقد بود، همسر سابقش مانع انجام شدن این مراسم شد. چیواسا و نامزدش تافادزوا در بهترین روز زندگی خود در لباس‌هایی زیبا در حیاط خانه خودشان در حومه بودیریرو در هراره، پایتخت زیمبابوه مراسم ازدواج خود را برگزار کرده بودند، اما ورود همسر سابق داماد همه چیز را بهم زد

هنگام خواندن خطبه عقد و در لحظه‌ای بسیار عجیب، ژاکلین بانگامی، همسر سابق داماد در محراب حاضر شد و گفت که شوهرش او و فرزند ۲ ساله شان را رها کرده و از شوهر سابقش خواست تا به او پول بدهد و فرزندشان را بزرگ کند.

بلایی که ازدواج دوم بر سر یک مرد آفریقایی آورد

کشیش حاضر در عروسی هنگامی که دید بانگامی و خانواده اش شروع به صحبت کردند، مجبور شد مراسم را متوقف کند و از خواننده خواست تا موسیقی پخش کرده و صدای آن را زیاد کند تا صدای بانگامی به دیگر مهمانان نرسد. طبق گفته روزنامه‌های محلی، اسقف بلافاصله جلسه‌ای با خانواده‌های بانگامی و Chivasa برگزار کرد تا این اختلاف را حل کنند.

گفته می‌شود خانواده چیواسا موافقت کرده‌اند که به بانگامی ۵۰۰ دلار بپردازند تا او اجازه دهد مراسم عروسی برگزار شود. آن‌ها همچنین قول دادند که از کودک دو ساله حمایت کنند و برخی از هزینه‌هایی که خانواده Mbangami طی دو سال گذشته متحمل شدند را به آن‌ها پرداخت کنند. سپس نزدیک به نیم ساعت، خانواده بانگامی رضایت دادند تا مراسم ازدواج ادامه پیدا کند. در این بین، اما پدر داماد کتک خورد و مادرش نیز راهی بیمارستان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟