زن سارق زیورالات کودکان در اهواز دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ سهراب حسین نژاد روز پنجشنبه  این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف طلا از کودکان عملیات شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

زن سارق زیورالات کودکان اهوازی

وی افزود: این سارق با استفاده از خودروهای دربستی عبوری و اغفال رانندگان به عناوین مختلف در سطح شهرستان اهواز بخصوص حوزه کلانتریهای ۳۳،۲۷و۲۲، طعمه های خود را شناسایی و اقدام به سرقت می کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: باتوجه به نارضایتی مالباختگان و خانواده آنها، ماموران دایره مبارزه با سرقتهای به عنف پلیس آگاهی استان، با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق به نام حلیمه را که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بوده و قبلا نیز به جرم سرقت طلا از کودکان روانه زندان شده بود را شناسایی و او را در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: این سارق طی عملیاتی غافلگیرانه، در خودرو پراید دربستی در منطقه معین‌زاده حوزه کلانتری ۲۲ مشاهده شد و قبل از انجام اعمال مجرمانه دستگیر شد.

سرهنگ حسین نژاد گفت: در تحقیقات به عمل آمده، نامبرده به سرقتهای متعدد طلا و زیورالات از کودکان با شیوه و شگردهای مختلف اعتراف کرد.

وی گفت: تاکنون ۱۴ فقره از سرقت‌ها شناسایی و کشف شده و با راهنمایی و هدایت وی بازسازی و مستندسازی به تایید تعدادی از مالباختگان و رانندگان خودروهای دربستی مورد استفاده درسرقت‌ها رسید.

وی اظهار داشت: همچنین مالخر طلاهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیری وی نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود به خصوص کودکان که دارای زیورالات و طلا هستند باشند تا طعمه این افراد قرار نگیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟