وحشت از  25 هزار لیتر نفت سیاه در اتوبان کاشان + عکس های لحظه فاجعه

به گزارش رکنا، روح‌الله فدائی ظهر امروز اظهار داشت: حادثه حریق دو دستگاه تریلر در کیلومتر ۵ اتوبان کاشان نطنز به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در ساعت ۱۷: ۵۴ دقیقه عصر دیروز اطلاع داده شد که به‌سرعت تیم عملیاتی ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی، نزدیک‌ترین ایستگاه به محل وقوع حادثه، به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی کاشان بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد که پس از انحراف تریلر با بار کاشی و برخورد با گاردریل در سمت مقابل اتوبان با تریلر حامل ۲۵ هزار لیتر نفت سیاه (مازت) برخورد کرده موجب آسیب جدی به مخزن شده و نشت ماده اشتعال‌زا را به همراه داشته است.

وی ضمن اعلام اینکه این تصادف یک مصدوم در پی داشته، ادامه داد: با توجه به حساسیت حادثه و اینکه هرلحظه امکان آتش‌سوزی وجود داشت، آتش‌نشانان با سرعت هرچه‌تمام‌تر عملیات پیشگیری و احتیاط حریق و ایمن‌سازی را در پیش گرفتند.

فدائی بابیان اینکه، آتش‌نشانان با تلاش 18 ساعته مانع حریق 25 هزار لیتر نفت سیاه شدند، افزود: پس از ۱۸ ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان که تاکنون ادامه دارد، با حضور عوامل شرکت گاز و ایمن‌سازی محل، عملیات به پایان خواهید رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 684932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟