بازداشت مالخر گوشی سرقتی

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" بیان داشت: ششم شهریور ماه پرونده ای مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 164 قائم (عج) تشکیل و با دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت؛ ساعت 11 بیست و دوم مرداد ماه در خیابان آجودانیه در داخل خودرو پژو 206 خود نشسته بودم که سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت به سمت من آمده و کیفم که حاوی تلفن همراه و کارت خودرو و بیمه نامه بود را برداشته و از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مشخص گردید تلفن همراه شاکی در اختیار شخصی به نام امیر می باشد که با هماهنگی مقام قضائی امیر دستگیر و در بازجویی به خرید مال مسروقه معترف شد و اظهار کرد، تلفن همراه مسروقه را به مبلغ 15 میلیون ریال خریداری کرده و هویت سارق را نمی داند.

سرهنگ شریفی افزود: با اعتراف صریح امیر به بزه انتسابی کارآگاهان با دستور مقام قضائی گوشی مکشوفه را به مال باخته مسترد نمودند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: با کشف گوشی مسروقه تلاش کارآگاهان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟