عکس و فیلم 6 کارمند برق که در سیل کرمان کشته شدند
حجم ویدیو: 13.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50

شش نفر از نیروهای عملیاتی وزحمتکش برق در سیل کرمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش رکنا ، مدیرعامل توانیر گفت: در حالی که تعدادی از اکیپ های عمیاتی برق در کرمان به منظور برقدار کردن نقاط آسیب دیده به منطقه اعزام شده بودند، با تشدید بارندگی در سیلاب گرفتار و شش تن از همکاران زحمتکش برق در حال کار بروی شبکه برق وبا زبان روزه جان خود را از دست دادند.

مهندس محمدحسن متولی زاده با اشاره به بارندگی شدید در شمال کرمان که باعث وقوع سیلاب درمنطقه راور و گلباف و قطع برق تعدادی روستا در این مناطق شده بود، گفت: در پی این اتفاق، گروه های عملیاتی به منظور برقدار کردن مناطق خاموش شده در همان ساعات اولیه به محل اعزام شدند.

متولی زده ادامه داد: متاسفانه با تشدید مجدد بارندگی، نیروهای عملیاتی اعزام شده در حال کار روی شبکه برق در سیلاب گرفتار شدند که در این میان شش تن از همکاران ما در توزیع برق شمال کرمان جان خود را از دست دادند.

سیل1

به گفته مدیرعامل توانیر، با همکاری نیروهای هلال احمر، پیکر همکاران ما یافته شده است.

متولی زاده با تسلیت به خانواده های همکاران داغدار کرمان، این حادثه را به همه صنعت برق تسلیت گفت و افزود: برق صنعتی لحظه ای است و همکاران ما در سراسر کشور همواره خود را در معرض شدیدترین سختی ها قرار می دهند تا پایداری شبکه برق حفظ شود.

برپایه این گزارش، در اثر طوفان و سیل ، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی های شدید نقطه ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد. ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل 20 تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی برق در منطقه جمعا حدود 300 مشترک روستایی است.

اسامی همکاران صنعت برق که در این حادثه جان خود را از دست داد ند:

علیرضا جعفری نژاد برقکار اتفاقات

مسلم دهقانی برقکار بهره برداری

محسن توکلی مسئول اتفاقات

علی توسلی برقکار بهره برداری

محمد میرزاحسینی راننده بالابر

مصطفی ابراهیمی راننده خودرو خدمات آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟