باران دختری چشم به راه مادر / کرونا جان خانم پرستار را گرفت + عکس

خانم پرستار در دوران بارداری به کرونا مبتلا شد و به یاران شهیدش پیوست و اکنون باران دختر تازه متولد شده این پرستار فداکار در حسرت دیدار مادر مانده است.

به گزارش رکنا، فرانک داوودی پرستاری است که در روز‌های بحرانی و سخت کرونا مثل تمام کادر درمان ایثار کرد؛ او که سال‌ها بچه دار نمی‌شد، در دوران بارداری اش به کرونا مبتلا شد و فوت کرد؛ اما دخترش سلامت به دنیا آمد.

همسر این پرستار فداکار درباره آشنایی‌اش با او گفت: ما عاشقانه ازدواج کردیم. همسرم حتی در دوران بارداری هم پست پرستاری‌اش را ترک نکرد تا اینکه خودش هم به کرونا مبتلا شد و فوت کرد.

کرونا جان فرانک داودی پرستار فداکار کرجی را گرفت / او 7 ماه باردار بود

وی افزود: همسرم عاشق دخترم بود، اما نتوانست حتی یک بار او را ببیند. ازدواج و بچه دار شدن ما باز هم به کمک امام رضا علیه السلام بود. قرار بود با همسر و فرزندم سه نفری به پابوس امام رضا علیه السلام برویم؛ اما نشد.

در بخش دیگر این برنامه، مادر فرانک داوودی گفت: من هنوز نوه ام را ندیده ام؛ چون مادرش او را ندید، من هم نمی‌توانم ببینمش. فرانک هرگز دخترش باران را ندید؛ مادر فرانک بعد از این اتفاق طاقت نداشت و نخواسته بود نوه‌اش را ببیند، ولی در برنامه دعوت این رویارویی اتفاق افتاد و برای اولین بار نوه اش را دید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

فرانک داوودی پرستار البرز کرونا

کدخبر: 683958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟