5 آبادانی در محاصره آتش سوزان / همگی سوختند

به گزارش رکنا، دکتر سید نادر نقیبی گفت: حادثه آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در فاز۴ آبادان ۵ نفر مصدوم راهی بیمارستان کرد.

وی گفت: این حادثه آتش سوزی در ساعت ۸:۳۴  روز یکشنبه به مرکز اورژانس آبادان گزارش داده شد که سریعا 4 دستگاه آمبولانس اورژانس115 آبادان و خرمشهر به همراه کارشناس عملیات ویژه  EOC دانشکده علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان افزود: به دنبال حادثه آتش‌سوزی ، 5 مصدوم این حادثه دچار سوختگی شده بودند که اقدامات درمانی لازم در محل حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به مددجویان ارائه شد و مصدومان برای ادامه درمان  به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و  ولیعصر خرمشهر منتقل شدند.

دکتر نقیبی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و با تلاش آتش‌نشانان، این آتش‌سوزی مهار و از سرایت آن به واحدهای مجاور جلوگیری شد و تا اتمام عملیات اطفاء حریق تیم اورژانس 115 و سرپرست اورژانس آبادان در محل حادثه مستقر

وی در ادامه با اشاره به حادثه دیگری گفت: طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵  در ساعت ۰۰:۲۸ بامداد مبنی بر تصادف دو موتور سیکلت در محور آبادان به اروندکنار (جاده خسرو آباد) نرسیده به پمپ بنزین فطور،  سریعا نزدیک‌ترین آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر نقیبی افزود: مشاوره پزشک مرکز برای حفظ سلامتی مصدومین و جلوگیری از آسیب‌های نخاعی توسط حاضرین در صحنه تا رسیدن آمبولانس با همراهانی که در صحنه حضور داشتند انجام و اورژانس ۶ دقیقه بعد از اولین تماس به محل صحنه حاضر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین  مصدومین سریعا تریاژ را در محل انجام داده و پس از اقدامات لازم درمانی  مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟