فیلم لحظه آتش سوزی پاساژ کادوس در آبادان
حجم ویدیو: 5.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش رکنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: هم اکنون و با حضور به موقع آتش نشان ها ، عملیات اطفاء آتش سوزی توسط پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در حال انجام است.

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:امروز ساعت ۹:۰۳ حادثه حریق در ساختمان پاساژ کادوس ۲ به آدرس خیابان امام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن عملیات اطفاء امداد و نجات را آغاز کردند.

او افزود:حریق در یک باب مغازه در طبقه اول پاساژ بوده که آتش نشانان با سرعت عمل بالا توانستند آن را اطفاء کرده و از سرایت حریق به دیگر مغازه ها جلوگیری کنند .

آتش سوزی در آبادان / 5 زن گرفتار شعله های آتش

بریزی تصریح کرد: در حادثه این به دلیل دود گرفتگی شدید و گسترده تعداد ۳ نفرآقا که از پرسنل پاساژ کادوس ۳ که در مجاورت پاساژ کادوس ۲ بوده و ۵ نفر بانو که در باشگاه بدنسازی در طبقه فوقانی کادوس ۲ بوده توسط آتش نشانان به پشت بام هدایت شده و سپس به وسیله دستگاه تنفسی به بیرون از ساختمان آورده شده، و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

او افزود: در این حادثه تعداد ۲ دستگاه خودرو ( یک دستگاه تانکر و یک خودرو اطفائیه اداره آتش نشانی پالایشگاه آبادان جهت پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند ) و عملیات در ساعت ۱۱:۰۶ به پایان رسید .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادانگفت: علت حادثه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟