مهارت دیدنی پیرمرد سالخورده هنگام پارک خودرو + فیلم
حجم ویدیو: 14.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و آموزشی گرفته تا ویدئو‌های ورزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها آنقدر جالب هستند که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌های داغ می‌شود. مانند ویدئوی مهارت یک مرد سالخورده در پارک خودرو اش در پارکینگ کوچک.

در این ویدئو این مرد بلژیکی که ۸۷ سال دارد خودروی خود را در پارکینگی که عرض آن تنها ۶ سانتی متر از اتومبیلش بیشتر است پارک می‌کند. «ائوجین بِرِینارت» ۶ دهه است که ماشین فیات قرمزرنگش را که ۱.۴۹ متر عرض دارد در پارکینگ کوچک خانه اش که ۱.۵۵ متر عرض دارد پارک می‌کند. این بدنی معنی است که او تنها ۳ سانتی متر در دو طرف خودرو فضا در اختیار دارد تا به خودرواش آسیب وارد نکند.

مهارت عجیب راننده سالخورده در پارک خودرو

این مرد سالخورده پس از آن به شهرت دست یافت که در سال ۲۰۱۰ در یک برنامه شوی تلویزیونی در بلژیک حضور یافت و در مورد مهارت و تکنیک خود صحبت کرد. در آن برنامه، چهره او تنها برای بینندگان و شهروندان بلژیکی شناخته شد، اما به تازگی با انتشار گسترده این ویدئو در توئیترد و ردیت حالا بِرِینارت توجه کاربران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

ویدئویی که از مهارت پارک خودروی این مرد سالخورده منتشر شده تاکنون تنها در توئیتر بیش از ۱.۴ میلیون بیننده داشته و ۳۱ هزار لایک دریافت کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟