کشف محموله هروئین و سیگار در نوار مرزی

به گزارش رکنا، جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین کنترل و نظارت دقیق عبور و مرورها در پست مراقبت و کنترل مرزی هفده شهریور هنگ مرزی تایباد، مرزبانان این فرماندهی به یک تبعه خارجی که قصد ورود به کشور را داشت مشکوک شدند و او را بازداشت کردند.

دستگجیری متهمان قاچاق هروئین و سیگار

سرهنگ محمود پارسافر افزود: مأموران ما پس از انجام بررسی‌های لازم دریافتند که متهم یک محموله افیونی را در معده‌اش جاسازی کرده است که بعد از استخراج محموله بلعیده شده از معده این فرد خارجی تعداد 59 بسته آب‌بندی شده هروئین فشرده به وزن یک کیلو و 130 گرم کشف شد. این قاچاقچی مواد مخدر پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

این مقام مرزبانی استان خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس نیز در عملیاتی دیگر در ایست و بازرسی‌های مداوم موفق به کشف یک محموله قاچاق شامل 2 هزار نخ سیگار از یک دستگاه تریلی شدند. سرهنگ پارسافر بیان کرد: خودرو ترانزیتی مورد نظر که قصد ورود به خاک کشور را داشت پس از انجام مراحل قانونی به دستور قضایی توقیف و راهی پارکینگ شد. علاوه بر این راننده این خودرو سنگین هم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟