بازیگوشی مرگبار فرزندان جانباز تویسرکانی / کشف جنازه پسربچه در باغ

بازیگوشی مرگبار خواهر و برادر روستایی با سقوط در گودال آب و مرگ پسر 11 ساله پایان یافت. جلال نانکلی، سرپرست هلال احمر شهرستان تویسرکان در تشریح این حادثه گفت: یک خواهر و برادر که اهل روستای خیرآباد بودند هنگام بازی بر اثر بی‌احتیاطی در گودال آب یک باغ سقوط کردند که پسر ۱۱ ساله جان خود را از دست داد.

مرگ پسر ۱۱ ساله هنگام بازی در باغ

به گزارش رکنا، پس از سقوط بلافاصله پدر این دو کودک که جانباز و از ناحیه دو پا معلول بوده تلاش می‌کند تا آنها را نجات دهد اما موفق نشده و موضوع را به امدادگران پایگاه شهید جعفری خیرآباد خبر داده و تیم امدادی این پایگاه هم بلافاصله پس از چند دقیقه به محل رسیده و وارد عمل شدند.

نانکلی بیان کرد: با توجه به عمق آب که در حدود ۶ متر بود و شرایط کدر و لجنی بودن آب جست‌و‌جو نتیجه نداد و امدادگران اورژانس، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در صحنه حضور پیدا کردند.

سرپرست هلال احمر شهرستان تویسرکان ادامه داد: این عملیات نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید و با خالی کردن آب توسط پمپ آب، تا حدودی گودال خالی و نیروهای غواص وارد عمل شده و با جست‌و‌جو جنازه بی‌جان کودک ۱۱ ساله را از کف گودال بالا آوردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟