عکس / زنده به گور شدن مرد سقزی در خیابان معلم

به گزارش رکنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: کارگر جوان ساختمانی در این شهر بر اثر سقوط همزمان از طبقه اول و ریزش بخشی از دیوار، جان خود را از دست داد.

امیر مرادی روز جمعه اظهار داشت: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام ریزش بخشی از دیوار منزل در حال تخریب بر روی یک نفر در خیابان معلم، تیم آتش نشانی ایستگاه شهدا سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشخص شد این کارگر ۳۶ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به سر در دم جان خود را از دست داده است.

مرگ کارگر سقزی بر اثر ریزش دیوار

مرادی یادآور شد: تیم آتش نشانان با انجام مراحل قانونی و حضور پلیس آگاهی و با دستور مواجع قضایی، جسد برای طی مراحل قانونی به سردخانه بیمارستان سقز انتقال یافت.

به گفته شاهدان عینی، این کارگر جوان در خانه مسکونی فرسوده مشغول کار بود که در نهایت بدلیل بی توجهی به مسایل ایمنی جان خود را از دست داد.

ضعف و کم توجهی به مسایل ایمنی، عدم استفاده از ماشین آلات مخصوص تخریب و حفاری از دلایل سقوط یا بروز حادثه برای کارگران ساختمانی است که باید بیشتر مورد توجه کارگران و کارفرمایان قرار بگیرد تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟