تصادف با گاردریل در نواب زن و مرد تهرانی در خودرو حبس شدند + عکس ها

یک دستگاه خودرو سواری بامداد امروز به هنگام تردد در بزرگراه نواب به دلایل نا معلومی با گاردریل بزرگراه برخورد کرد و واژگون شد.

در جریان این حادثه ، دونفر از سرنشینان این خودرو دچار آسیب دیدگی شدند که به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش رکنا، در ساعت 1:15 دقیقه بامداد امروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه رانندگی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 52 و 5 و گروه امداد و نجات 1 را به بزرگراه نواب، زیر پل کمیل اعزام کرد.

محمدرضا عیسی پور افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این مورد گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب در حال حرکت بود که به علت نامعلومی به شدت با گاردریل کناری بزرگراه برخورد و سپس بر روی سقف واژگون شد.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه رانندگی، دو نفر از سرنشینان این خودرو که مرد و زن 35 و 30 ساله ای بودند، مجروح و در داخل اتاقک آن محبوس شدند.

این افسرآماده آتش نشانی درادامه تصریح کرد: آتش نشانان با حفظ ایمنی فردی و محدوده بندی خطر، با تجهیزات تخصصی هیدرولیکی نجات اقدام به رهاسازی سرنشینان از داخل خودرو کردند و سپس آنان را برای اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

عیسی پور با اشاره به این که دراین حادثه به این وسیله نقلیه خسارات زیادی وارد شد، افزود: آتش نشانان با بریدن گاردریل های شکسته، سطح بزرگراه را پاکسازی و ایمن کردند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 682721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟