ماجرای آتش سوزی سومین خودروی ایران خودرو چه بود؟

تنها چند ساعت پس از انتشار جوابیه ایران خودرو در خصوص آتش سوزی یک دستگاه پژو ۲۰۷i، اتفاق مشابهی برای یک دستگاه دنا پلاس صفر کیلومتر در محور ایلام به سرابله رخ داده است.

به گزارش رکنا ، ایران خودرو اعلام کرده است که دلیل آتش سوزی پژو ۲۰۷i در تونل تهران – پردیس به دستکاری سیستم برق و چراغ های خودروی ارتباط داشته و با توجه به این مسئله، ایراد ساختاری در ۲۰۷i مورد بحث دیده نشد که ایران خودرو مقصر آن باشد. حال پس از انتشار این جوابیه، خبر آتش سوزی یک دستگاه دنا پلاس در محوره ایلام به سرابله منتشر شده است.

سومین خودروی ایران خودرو که در آتش سوخت

این اتفاق در حالی رخ داده که به گفته مالک خودرو، روز گذشته این دنا پلاس را از نمایندگی تحویل گرفته و حال امروز دچار سوختگی از بخش جلوی خودرو شده است. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است. اما باید به این نکته توجه داشت که دنا پلاس مورد بحث، نمونه ای صفر کیلومتر بوده و از سویی طی چند روز گذشته، این سومین خودروی گروه صنعتی ایران خودرو است که در جاده های کشور و در حین حرکت از بخش جلوی خودرو آتش می گیرد.

لزوم شفاف سازی ایران خودرو

باید به این نکته توجه داشت که فعلا گزارش این اتفاق در رسانه ها منتشر شده و هنوز گزارش کارشناسی آتش نشانی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. اما توقع می رود که ایران خودرو مانند ماجرای آتش سوزی ۲۰۷i، در خصوص سوختگی این خودروی صفر کیلومتر هم شفاف سازی کند و ابهامات پیش آمده در مورد آتش سوزی سه خودرو در بازه زمانی کوتاه و با نحوه ای مشابه، بر طرف سازد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟