عکس های تصادف پژو 206 با گاردریل در آزادگان

به گزارش رکنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 11:20 دقیقه صبح امروز و اعلام وقوع این حادثه رانندگی ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 69 را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، نرسیده به ورودی بزرگراه حکیم روانه کرد.

علیرضا حیاتی رئیس ایستگاه 69 آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضوریافته بود، در مورد این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان درحال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه، راننده و سرنشین دیگر این خودرو که دو مرد 20 و 45 ساله بودند، مجروح شدند و همچنین این خودرو سواری از قسمت موتور آن دچار آتش سوزی شد.

اقدامات آتش نشانان در تصادف خودرو با گاردریل

رئیس ایستگاه آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و ایجاد ترافیک مصنوعی، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، آتش سوزی خودرو را خاموش کردند.

حیاتی اعلام کرد: دو سرنشین مصدوم خودرو که از ناحیه دست، کمر و پا دچار آسیب دیدگی شده بودند توسط نیروهای آتش نشانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن خیابان، این وسیله نقلیه را جهت انجام اقدامات قانونی و نیز بررسی علت بروز این حادثه در اختیار عوامل انتظامی و پلیس راهور منطقه قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟