پسر بی خانمانی یکشبه متحول شد / اسم من علی است! + فیلم
حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا،می‌گویند قرار گرفتن در زمان و مکان مناسب کلید موفقیت است و یک مرد بی خانمان نیجریه‌ای که با خوابیدن در زیر پل چنین فرصتی را به دست آورد نمونه عالی این ادعا است. شاید بگویید که این سرنوشت بود که «علی اُلاکونمی» اهل ایالت اوسان نیجریه را بر سر راه یک مدیر فشن شو قرار داد. «آفولابی، در زیر این پل منتظر یک مدل مرد بود که به طور تصادفی با علی برخورد کرد.

او با دیدن چهره و اندام علی متوجه شد که او ویژگی‌های مدل بودن را دارد. به همین علت او به علی نزدیک شد و با پوشاندن چند لباس به این پسر از وی چند عکس تهیه کرد. این همان اتفاقی بود که علی را تبدیل به یک مدل موفق کرد.

آقای آفولابی در توئیتی در این باره نوشت: «من امروز یک شکار عالی داشتم، ما در زیر پل منتظر آمدن یک مدل بودیم که با علی که در زیر پل خوابیده بود آشنا شدیم. من معتقدم علی برای آن کار زاده شده است. چهره او، استایل او و پوست بدنش برای این کار عالی است.»

زندگی مرد بی خانمانی که یک شبه مدل شد

این توئیت و عکس‌هایی که علی را در لباس‌های مدل نشان می‌داد بلافاصله پس از انتشار داغ شد. همچنین ویدئویی که آفولابی را در حال نزدیک شدن به علی که در زیر پل خوابیده بود نشان می‌داد به ویدئویی داغ در تیک توک تبدیل شد.

علی نیز برای خود صفحه‌ای در توئیتر ایجاد کرد و این عکس‌ها را در آن به اشتراک گذاشت. او در یکی از پست هایش نوشت: «اسم من علی است و من به دنیا آمده ام تا یک مدل باشم.»

هنوز مشخص نیست آیا این کمپانی با علی قراردادی امضاء کرده است یا نه، اما آنچه مشخص است زندگی این پسر دگرگون شده است و او حالا دیگر یک بی خانمان نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟