این 2 نوجوان سلطان استخراج بیت کوین با برق سراسری بودند! / زیر زمین سری!

به گزارش رکنا،فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری‌های ۱۲ و ۱۶ و ۲۴ مشهد برای دستگیری عاملان کش‌روزنی و کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

به گزارش مشهد فوری،سرهنگ عباس صارمی ساداتی ظهر امروز به تشریح 3 پرونده پرداخت و گفت: تیم گشتی کلانتری 12 مشهد در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی خود 2پسر نوجوان را در حال فرار مشاهده کردند که چند تن از شهروندان در تعقیب شان بودند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری 12 بلافاصله وارد عمل شده و این 2 نوجوان 16 ساله را دستگیر کردند.

بررسی های اولیه نشان می داد آنها با ورود به یک فروشگاه قریب 700 هزار تومان کالا کش روزنی کرده وقصد فرار داشته اند که دست شان رو شده است.

وی با ابراز تاسف از این که متهمان دارای سابقه سرقت بوده و یکی از آنان به مواد مخدر اعتیاد دارد گفت: با توجه به گزارش سرقت های مشابه ، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

سرهنگ صارمی ساداتی گفت: ماموران کلانتری 16 مشهدنیز با اقدام های اطلاعاتی به سرنخ هایی از نصب تعدادی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال و استفاده از برق سراسری در این رابطه دست یافتند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تیم دایره اطلاعات کلانتری 16پس از بررسی های اولیه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساختمان مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات 43 دستگاه استخراج ارز دیجیتال که نصب و از شبکه برق سراسری به صورت غیر مجاز استفاده می کرد کشف و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

استخراج ارز دیجیتال بعد از سرقت

سرهنگ صارمی ساداتی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: تیم های تجسس کلانتری 24 میرزاکوچک خان مشهد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ها ، به سرنخ هایی دست یافتند که رد اموال مسروقه در زیر زمین یک خانه مسکونی را برای شان نمایان می ساخت.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس پس از بررسی های اولیه و هماهنگی با مقام قضایی خانه مذکور را به طور ضربتی پاکسازی کرد.

وی تصریح کرد: در این عملیات تعداد زیادی رینگ و لاستیک خودروهای سواری، 2 عدد باطری و تعدادزیادی چراغ ،ضبط و پخش و دیگر وسایل و قطعات خودرو کشف شد.

سرهنگ صارمی ساداتی اظهار داشت: در این رابطه یک متهم مالخری اموال مسروقه دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 681455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟