رد رشوه ماموران یگان امداد یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از رد رشوه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریالی ماموران یگان امداد خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری گفت: ماموران یگان امداد شهرستان یزد هنگام گشت زنی در سطح شهر به ۲ نفر مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر مدارک متوقف کردند.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از متهمان مقادیری مواد مخدر کشف و آن‌ها را برای تکمیل پرونده به کلانتری منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمان در راه انتقال به اداره پلیس به خیال باطل و خام خود مبلغ سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال وجه نقد را به عنوان رشوه و برای رهایی از دست قانون به ماموران پلیس پیشنهاد می‌دهند.

نصیری افزود: ماموران وظیفه شناس پلیس در کمال صحت و درستی، وجه نقد پیشنهادی را صورتجلسه و متهمان را به همراه مواد کشف شده به دادسرا معرفی کردند.

کشف دام قاچاق در اردکان

وی همچنین از کشف ۸۰ راس گوسفند از یک دستگاه کامیون در اردکان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی بخش عقدا به یک دستگاه کامیون حامل احشام مظنون شده که در بازرسی از این خودرو، ۸۰ راس گوسفند فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف کردند.

جانشین فرماندده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: دام‌های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟