زنده زنده سوختن مرد جوان در انفجار تهرانپارس / صبح امروز رخ داد + عکس ها

انفجار مرگبار در تهرانپارس سبب کشته شدن یک جوان 38 ساله شد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد : « ساعت 10 و 23 دقیقه صبح امروز یک مورد انفجار در تهرانپارس به  آتش  اعلام می شد.»

وی ادامه داد : « 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند که نخستین ایستگاه به مدت 2 دقیقه به محل حادثه می رسد، آتش سوزی در  یک ساختمان 3 طبقه بود  که زیر زمین آن دچا  انفجار شده بود. بر اثر این انفجار شیشه های ساختمان و ساختمان های دیگر به کلی شکسته شد.

به گزارش رکنا، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود : «یک مرد به گفته همسایگان متوجه نشت گاز شده بود به زیرزمین مراجعه کرده و در همان لحظه انفجار شدید رخ داده است.

حادثه مرگبار انفجار در تهرانپارس صبح امروز

همسایگان قبل از رسیدن نیرو های آتش نشانی این مرد را به بیرون از محل حادثه می‌کشند و متوجه می‌شوند که این مرد در اثر انفجار جان خود را از داده است.»

سیدجلال ملکی در پایان گفت : «در این حادثه 2 نفر دیگر در واحد حضور داشتند که یکی از آن ها دچار سوختگی شدید  و دیگری به علت شکستن شیشه دچار مجروحیت شده همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان انفجار بر اثر نشت گاز اعلام شد است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

انفجار در تهرانپارس خیابان زهدی

انفجار در تهرانپارس خیابان زهدی

انفجار در تهرانپارس خیابان زهدی

انفجار در تهرانپارس خیابان زهدی

کدخبر: 678057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟