کشف هندوانه های تریاکی در عملیات پلیسی 2 استان + عکس

فرمانده انتظامی استان قم از کشف 97 کیلو و 820گرم تریاک طی عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان خبر داد.

سردار "سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یکی از سوداگران مرگ مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو کامیون از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان خوزستان با خبرشدند و پی گیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در ادامه با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، خودرو مذکور با بار هندوانه در محور "بهبهان – رامهرمز" شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودرو، 97 کیلو و 820 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: پل ارتباطی تلفن 110 به صورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز بوده و شهروندان در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک می توانند بلافاصله موضوع را از طریق این سامانه به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟