نجات سگ‌ها از مرکز  زباله‌های مرزن آباد چالوس + فیلم ها و جزییات
حجم ویدیو: 6.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، شهردار مرزن آباد در خصوص نگهداری چند قلاده سگ در مرکز دفن زباله‌های این شهر گفت: سگ ها مهمان ناخوانده مرکز دفن زباله بودند.

محمد ردایی شهردار مرزن آباد با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری جمع آوری و نگهداری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب است، گفت: نیرو‌های خدماتی شهرداری به صورت منظم همزمان با جمع آوری زباله‌ها در صورت مشاهده سگ‌های ولگرد آن‌ها را نیز جمع آوری می‌کنند.

او افزود: پناهگاهی نیز برای نگهداری سگ‌های ولگرد در چالوس تهیه شده است که سگ‌ها پس از جمع آوری به آنجا منتقل می‌شوند.

شهردار مرزن آباد گفت: نیرو‌های خدمات شهرداری چند روز قبل پس از جمع آوری تعدادی سگ ولگرد قصد انتقال و تحویل آن‌ها به این پناهگاه را داشتند که اعلام شد مرکز نگهداری سگ‌ها تعطیل است به همین دلیل مجبور شدند چند ساعت این سگ‌ها را در محل دفن زباله‌ها نگهداری کنند.

ردایی با بیان اینکه قرار بود این سگ‌ها به مدت یکی دو ساعت در این مکان نگهداری و سپس به چالوس منتقل شوند، افزود: ماموران شهرداری متاسفانه فرصت نکردند سگ‌ها را تحویل بدهند و افرادی با حضور در این نقطه از سگ‌ها تصویربرداری کردند.

شهردار مرزن آباد افزود: پس از اطلاع از این ماجرا همه سگ‌ها از این منطقه تخلیه و مقرر شد مکانی خارج از معدن زباله با فنس کشی و اتاق مراقبت برای نگهداری سگ‌های ولگرد تا پایان بهار امسال راه اندازی شود.

یک فعال در زمینه حمایت از حیوانات نیز بعد از انتشار فیلم وضعیت اسفبار سگ ها در چهاردیواری مخوف و غیر بهداشتی مرکز دفن زباله مرزن آباد عنوان داشت که پس از پیگیری ها این سگ ها نجات یافتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟