عکس از انفجار گاز که مرد یزدی را راهی بیمارستان کرد

ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه مورخ ۱۸ اسفند ماه یک مورد انفجار و آتش سوزی خودروی سواری واقع در انتهای بلوار خیر آباد اعلام شد .

به گزارش رکنا، ایران نژاد معاون عملیات سازمان آتش نشانی در مورد جزئیات این حادثه افزود : حوالی ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه انفجار و آتش سوزی خودروی سواری به ستاد فرماندهی ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله از ایستگاه ۱۰ ،آتش نشانان با دو دستگاه خودروی اطفای حریق به  محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود :آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده و همزمان با عملیات ایمن سازی عملیات اطفای حریق را انجام دادند.

وی در مورد علت این حادثه افزود : این انفجار در اثر سوختگیری غیر مجاز از طریق سیلندر گاز بود که متاسفانه باعث سوختگی و مصدومیت مرد ۴۰ ساله شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی در پایان اظهار داشت : شارژ و سوختگیری گاز خودرو در مکانهای مسکونی و غیر مجاز ممنوع است و باعث خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری خواهد شد.

گفتنی است سازمان آتش نشانی بارها نسبت به غیراستاندارد بودن این گونه سوختگیری ها اطلاع رسانی نموده اما متاسفانه عده ای از شهروندان با نصب غیراستاندارد این تجهیزات و عده ای دیگر با فروش و شارژ کپسول های مایع به این خودروها خطرات بی شماری را برای خود و دیگران فراهم می آورند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 676560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟