شاخ به شاخ خونین 2 خودرو در دیواندره / 8 تن زخمی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: تصادف دو خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور دیواندره به سقز ۸ سرنشین این خودروها را راهی بیمارستان کرد.

برخورد شدید دو خودرو سواری در محور دیواندره به سقز حادثه آفرید

مهدی خوش‌قدم  اظهار کرد: برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور دیواندره به سقز ۸ سرنشین این خودروها را راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: این تصادف در سه راهی روستای گومه‌ای به وقوع پیوسته و دلیل آن برخورد رخ به رخ خودروها بوده است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضرین در صحنه با مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات زرینه اوباتو سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری نیروهای پلیس راه، اورژانس و نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی، مصدومین به بیمارستان امام خمینی(ره) دیواندره منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سقز- دیواندره-سنندج لازم است که رانندگان خودروهای سواری ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

خوش‌قدم اضافه کرد: در این محور پر تردد ۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای باقرآباد، زرینه اوباتو و صاحب آماده برای خدمات‌رسانی فعال هستند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟