راننده ای که از نوجوانان سرقت می کرد

به گزارش رکنا،سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: اسفند سال گذشته پرونده‌ای با موضوع زورگیری یک راننده خودرو پراید، در کلانتری ۱۰۵ «سنایی» تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
شاکی پس از مراجعه به این پایگاه اظهار کرد، برای سفر درون‌شهری سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شدم که راننده آن جوانی حدود ۳۰ ساله بود، پس از گذشت از چند خیابان ناگهان راننده با تهدید سلاح سرد، ۲ دستگاه تلفن همراهم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را سرقت و من را در مکانی خلوت از خودرو پیاده کرد و از محل گریخت.
در تطبیق مشخصات ظاهری اعلام شده با آلبوم مجرمان، کارآگاهان موفق شدند، سارق را که از مجرمان سابقه‌دار و ساکن غرب استان تهران بود، شناسایی کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم مدام مخفیگاه خود را تغییر داده که با تلاش کارآگاهان در نهایت مخفیگاه جدید وی در شهر قدس شناسایی شد و مأموران با دریافت نیابت قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه سوم این پلیس منتقل کردند.
سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت از افراد نوجوان به همین شیوه معترف شد، گفت: تاکنون ۵ نفر از مالباختگان در محدوده پایگاه دوم و پایگاه پنجم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با دستور قضایی، روانه زندان شد و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی و شناسایی سایر شاکیان همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟