حادثه صبحگاهی در اتوبان امام علی / راننده خواب آلود حادثه آفرید

 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور از برخورد یک دستگاه وانت نیسان با گاردریل های بزرگراه "امام علی (ع)" و ورود نیسان به خط ویژه این مسیر خبر داد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "مجید رنجبر"بیان کرد: ساعت 05:50 صبح امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر تهران، یک فقره برخورد شدید وانت نیسان با گاردریل های بزرگراه امام علی (ع) قبل از بعثت شرق ، مشاهده که بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند .

وی عنوان کرد: با حضور عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان به علت خستگی و خواب آلودگی با گاردریل های کناری بزرگراه امام علی (ع) برخورد کرده و پس از عبور از آنها وارد خط ویژه این بزرگراه شده است .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور ابراز داشت: خوشبختانه عابر و اتوبوسی در این لحظه از داخل مسیر خط ویژه عبور نمی کرد و این حادثه رانندگی خسارت جانی در پی نداشت.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را خستگی وخواب آلودگی راننده نیسان اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی دوری کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟