انهدام باند سارقان موتورسیکلت در شهر زیبا

 رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت و دوچرخه در شهر زیبا خبر داد وگفت: از مخفگیاه متهمان 10دستگاه موتور سیکلت و دوچرخه مسروقه کشف شد.

 سرهنگ "جلیل موقوفه ای " با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری133 شهر زیبا حین گشت زنی در محدوده خیابان "الهام " به فردی که در حال بازکردن قفل یک دستگاه موتورسیکلت بود، مظنون شدند.

وی عنوان کرد: سارق به محض مشاهده ماموران پلیس قصد فرار از دست قانون داشت که با هوشیاری و عکس العمل سریع ماموران انتظامی دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر نشان کرد: متهم که از سارقان سابقه دار بود در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به 10 فقره سرقت موتور سیکلت و دوچرخه با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی پس از شناسایی مخفیگاه همدستان این متهم این افراد را در اقدامی پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان 7 دستگاه دوچرخه و 3 دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه از سارقان بیش از 650 میلیون ریال می باشد، افزود: در بسیاری از موارد، سرقت های صورت گرفته به واسطه سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه صورت می گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟