پیکر آزاده نامداری در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع پیکر زنده یاد آزاده نامداری مجری و بازیگر، صبح امروز دوشنبه ۹ فروردین ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش رکنا، پیش از این اعلام شده بود که پیکر وی در قطعه نام آوران تدفین می‌شود اما در نهایت مراسم تشییع و تدفین در قطعه هنرمندان و در جوار صدیقه کیانفر هنرپیشه پیشکسوت به خاک سپرده شد.

آرامگاه آزاده نامداری

مرگ آزاده نامداری در در برج معروف خیابان ایران زمین شهرک غرب تهران در حالی رقم خورد که با وجود گذشت ساعت ها اما و اگر های زیادی دارد.

اتفاقی که قطعی اعلام شده است اینکه آزاده نامداری به قتل نرسیده است و گزینه قتل آزاده نامداری که می توانست حواشی و شاخه های بسیاری را پیش روی بازپرس ویژه قتل تهران و مامواران اداره 10 پلیس آگاهی تهران بگذارد دیگر مطرح نیست!

زندگی شخصی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد 9 آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.

آزاده نامداری و سجاد عبادی

آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.

این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟