رفتار خشن پلیس آمریکا با زنی میانسال در بانک + فیلم
حجم ویدیو: 16.70M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15

به گزارش رکنا،ویدئویی که برخورد پلیس آمریکا با یک زن میانسال بدون ماسک در بانک را نشان می دهد به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است. «تِری ورایت»، ۶۵ ساله که بدون زدن ماسک در بانکی در تگزاس حضور یافته بود با رفتار خشن پلیس مواجه شد.

ویدئویی که توسط دوربین بادی کم پلیس تهیه شده رفتار خشن پلیس با این زن میانسال را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو این زن با مامور پلیس در حال صحبت دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای «ورایت» شنیده می‌شود که خطاب به پلیس می‌گوید :« دیگر زدن ماسک در مکان‌های عمومی ضرورتی ندارد.

در ادامه این مامور در حالی که به این زن حمله ور شده او می‌گوید: «چکار داری می‌کنی؟ می‌خواهی مرا بازداشت کنی؟». سپس مامور پلیس با خواباندن او روی زمین در حالی که می‌گوید: «بله، به خاطر ورود به محل کار (یک مکان عمومی) او را بازداشت می‌کند. در انتهای ویدئو صدای «ورایت» شنیده می‌شود که می‌گوید: «این خنده دار است.» شدت برخورد مامور پلیس با این زنی به حدی بود که او پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

رفتار خشن پلیس با زن میانسال به خاطر ماسک

پس از انتشار خبر بستری شدن این زن در بیمارستان پلیس محلی آمریکا بیانیه‌ای در این باره منتشر کرد. در بیانیه پلیس آمده که مدیر بانک پس از آنکه این زن از زدن ماسک در داخل بانک خودداری کرد با مرکز پلیس تماس گرفت. این زن در مقابل درخواست پلیس مبنی بر ترک بانک به دلیل عدم استفاده از ماسک مقاومت کرد و مامور ما مجبور به واکنش شد.

گفتنی است؛ این حادثه روز پنجشنبه و یک روز پس از اعلام پایان قانون اجباری استفاده از ماسک توسط مردم در مکان‌های عمومی توسط «پِرِگ آبوت»، فرماندار تگزاس رخ داد. فرماندار تگزاس استفاده یا عدم استفاده از ماسک توسط شهروندان را منوط به تصمیم گیری صاحبان مشاغل اعلام کرده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟