شگرد پیک شرکت آمازون برای سرقت بسته‌های سفارشی + فیلم
حجم ویدیو: 2.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

به گزارش رکنا، در این ویدئو به نظر می‌رسد که راننده پیک پس از قراردادن بسته در مقابل درب سفارش دهنده به جای ترک محل به عقب برگشته و پس از گرفتن چند عکس برای اثبات تحویل بسته آن را با خود می‌برد.

«ویتالی» مشتری شرکت آمازون این ویدئو را که در آن زنی که ظاهرا یونیفرم شرکت آمازون پوشیده اقدام به سرقت بسته می‌کند در تیک تاک منتشر کرد. در این ویدئو این راننده پیک پس از قراردادن مک بوک در مقابل درب خانه ابتدا از آن عکس گرفته و سپس بسته را با خود می‌برد. خانم ویتالی با انتشار این ویدئو در تیک تاک نوشت: «آیا این خانم مک بوک نو مرا با خود برد؟»

سرقت بسته سفارشی توسط راننده پیک

این ویدئو از زمان انتشار در تیک تاک تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران به این نکته که احتمالا این زن از نصب دوربین که در حال تهیه فیلم از او بود خبر نداشت اشاره کردند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این زن روانه زندان خواهد شد. آیا واقعا ارزشش را داشت؟ کاربر دیگر نوشت: «این زن حتی بررسی نکرد که آیا دوربینی در مقابل خانه نصب شده یا نه؟ او اخراج و بازداشت می‌شود.»

گفتنی است؛ پس از انتشار گسترده این ویدئو شرکت آمازون اعلام کرد در حال بررسی این موضوع است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟